Lista

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Hade just börjat skolan

 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Ett år sedan förberedde jag mig inför Romeo och Julia musikalen där jag hade huvudrollen

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR: Hjärtan, Sweet chili chips, Choco Ballerina, torkade jordgubbar och mintchoklad

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Fall to pieces - Avril Lavigne, Radios in heaven - Plain White T's, Wherever you will go - The Calling, Sway - The kooks och Halo - Haley James Scott

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Resa till Mallorca, Scotland och Thailand, shoppa mycket kläder, gå på festival, köpa ny båt och köpa vattenscoter

 

6) FEM DÅLIGA VANOR: Biter på naglarna, använder datorn fel så jag får musarm, sitter uppe vid datorn för länge på kvällarna, pratar för mycket i telefonen och bäddar i stort sätt aldrig sängen

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Vara med vänner, sjunga, sola, titta på bra filmer och åka båt

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA: Gula långa byxor, vita skor som går upp på låren med fluff, leopard från topp till tå, hello kitty kläder och haremsbyxor eller vad de heter

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER: Mobil, mp4, kamera, dator och TV

 

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN: Saga, Christine och alla andra som vill ha tråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0