Närmaste tiden

21 dagar kvar tills jag får sommarlov, och av de 21 dagarna är det inte många jag behöver befinna mig i skolan, enbart 11 stycken (!!!!). Är ju en del arbeten kvar, men jag tror jag fixar det här :) Under sommaren kommer jag få vila ut, träffa min spanska vänner, resa utomlands med enbart en kompis första gången, tillbringa massa tid i skärgården, på landet med vänner och massor av annat, jag ser fram emot den här sommaren! :)
Vad händer den närmaste tiden då? Jo, detta:

Maj:
20-22 Landet
22-24 Hemma och ta det lugnt med kompisar
25 Idrottsdag
26 Skoldag
27-29 It's happening konferens i skolan
30 Jobba
31 Mors dag, ledig

Juni:

1-5 Skoldagar
6 Sveriges nationaldag, ledig
7 Ledig
8 Sista skoldagen
9 Ledig, kompis student
10 Skolavslutningen, SOMMARLOV!
11 Sysslings student
12 Ledig
13 Jobba
14-18 Ledig
19-21 Midsommarhelgen, Ledig
Efter det blir de förhoppningsvis 2 veckor jobb för min del och sen börjar sommaren riktigt ordentligt! :)

På tal om det, om jag ska jobba måste jag ju ringa och boka in de veckorna, får ta och göra det nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0