Onsdag

Det är tomt i de flesta skåp och lådor, men en smörgås med skinka och ett glas oboy kunde jag få till i alla fall, så det blev min frukost lunch just nu :) Har redan hunnit vara i skolan och gå på 3 lektioner och skriva två prov. Fick enorm huvudvärk och mådde inte alls bra efter de, så jag bestämde mig för att gå hem, de viktigaste var avklarat i alla fall och jag har lämnat in de arbeten som ska in.
Sedan jag kom hem har jag tagit det lugnt och fixat lite grann, ska ju åka till landet ikväll så jag måste packa, städa och lite annat innan :) Och självklart måste jag blogga också ;) datorn tas inte med ut, så jag kommer inte kunna blogga alls imorgon, sen får vi se hur det blir på fredag och resten av helgen  :)
Innan jag åker tänkte jag försöka plugga lite grejer och kanske ta en sväng in till stan, men vi får se hur mycket jag hinner med ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0