Shoppingen senaste tiden!

Det har ju blivit en del shopping på senaste tiden! Har varit riktigt skönt att uppdatera garderoben enormt, dels för att jag gått och blivit rejält mycket smalare och bland det jag köpt under vintern är de mesta lite stort. Förutom detta så älskar ju jag shopping, så de är ju inte så konstigt att de följer med massa saker ;)


Från vänster: Grön axelbandslös klänning från JC, vit axelbandslös klänning med dragkedja i jeanstyg från från Bikbok och en rosa klänning med djup rygg från American Apparel


Från vänster: Rosafärgat längre linne från Topshop, rosa leggings från kappahl, kort kofta med knyt i rosa från Gina Tricot och tan färgade gladiatorsandaler från Skopunkten


Från vänster: Vitt linne med rynk från Bikbok, lila längre tunika från Bikbok och leggings med nitar från Bikbok


Från vänster: Svart klänningslinne från Gina tricot och blåsvart klänningslinne från H&M

Ett par av plaggen har ni redan sett på dagens outfit och från Idol, men jag tänkte att jag skulle lägga upp det såhär nu :) Allt på den tredje bilden och även klänningslinnet till höger på den sista bilden handlades idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0