Skolan..

Gå ifrån datorn var de väl? Nja, jag har inte lyckats..
Tänkte istället att jag skulle se vad som finns kvar att göra innan jag slutar skolan om 17(!!) dagar :)

Svenska:
1 restuppgift Klart!
1 bok att läsa ut

Engelska:
1 pjäs att spela upp?

Spanska:
1 muntligt förhör

Matematik:
1 g-test

Historia:
Klart! (tror jag i alla fall?)

Samhälle:
1 Prov?

Idrott:
Styrka och konditionstest

Naturkunskap:
1 prov
1 inlämningsuppgift

Datorkunskap:

1 prov

Många grejen är borta sen jag skrev den förra listan, knappt en vecka sedan :) Så jag tror faktiskt att det kommer lösa sig ;) Måste se till att få tillfällen till alla prov bara, vissa är ju omprov... Om det inte går, ja då vet jag ju inte vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 23:22:29
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0