Tidsfördriv

Senaste

Låt du hörde: Simple Man
Film du såg: The Pirates of the Caribbean - Curse of the Black Pearl

Mat du åt: Fisksoppa

Kram: Minns inte om de var Saga eller Camilla

Puss: J

Känslan: Glad

Resa: Utomland: Thailand med mami och papi i julas, annars till Sandviken till pappas farbror och faster och åkte skidor

Glädje: Att jag fixade Fileds of Gold utan problem

Dröm: Drömde något i helgen som jag berättade för J, men nu har jag totalt glömt bort det.. :O

Person du träffade: Mamma och pappa, annars barndomsvän med föräldrar

Personen du pratade i telefon med: Cilipili

Personen du fick sms av: Sagapaga

Gången du åt 7-eleven korv: Never

Gången du var utomhus: För en timme sedan, skulle handla ^^

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag :)

Saken du köpte: Drickyoghurt, äpple, godis och tidning

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att sjunga i Idol Kärrtorp

Ska inte bli skoj att: Göra matteprov nästa vecka

Sparar till: Det mesta som jag får för mig att vilja ha :P

Pålägg som gäller: Skinka eller pepparsalami

Önskar att jag var bättre på: Att ha självdisiplin

Dagens dryck: Fanta Exotic

Vad saknar du: J's famn

Tre band/artister: Shinedown, Infected Mushroom och Papa Roach

Vad har du gjort idag: Gått i skolan, shoppat, tagit det lugnt, förberett inför matte plugg på söndag osv

Brukar du svära mycket: Ja, alldeles för mycket

Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar... imorrn ska jag upp lite efter halv 7....

På helgerna: Gör jag sånt som inte hinns med på vardagarna :D

Vad ska du göra ikväll: Sova tidigt

Hur många timmar sover du per natt: allt från 5-6 timmar till 12

Vem är snyggast i världen: J utan tvekan!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Mallorca resan <3

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya rosa klänning :)

Längd: 1.67

Vikt: Den behåller jag för mig själv :)

Byter gärna garderob med: Finns flera

Byxa eller kjol: Beror på tror jag, kjol på sommaren, byxor vintern, mitt emellan kan man ha båda :D

Senast utlästa bok: Twilight, underbaraste ever

Mitt rum kan beskrivas som: Lite för mycket saker, lite för tjejigt

Mig själv med tre ord (just nu): Positiv, uttåtriktad och orädd

Jag tränar: I stort sätt inte alls... har dock en jävla träningsvärk i låren sedan gympan igår...

Jag ville bli när jag var liten:Jag har velat bli allt möjligt, men journalist var en grej jag brann för, även författare :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :)

2009-05-06 @ 23:03:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Samantha

Vad söt du är och fin blogg också ju! :D

2009-05-07 @ 01:17:53
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: ah okejokej, jo så kan det ju också vara.. :)

2009-05-07 @ 10:06:00
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0