Tisdag

Igår var de kabare och jag och Saga gick dit och kikade, stannade dock inte hela, men de vi såg var väl bra :)
Efter de hade vi sällskap med jokke till konsum och handlade lite att käka och dricka till nationella som vi skulle ha idag, förövrigt så gick det bra :) Så jag kommer nog få ett starkt G på det, de vore helt grymt!

Efter att jag blev klar med nationella åkte jag till Jakobsberg hem till J, sov där ett par timmar och vaknade efter 14 och insåg att jag skulle bli försenad till Idol på skolan, var bara att pallra sig iväg, och komma över en timme sent, lite galet kanske, men det betyder ju enbart att jag behövde sömnen :)

Efter Idol åkte jag hem och under kvällen har jag suttit vid datorn, fixat med nya möblerna i vardagsrummet, hjälpt pappa en massa och käkat stark Thaimat, gott gott! :)

Bjuder på en bild från förra veckans Idol repetition, väääldigt oseriös!



Kommentarer
Postat av: cilipili

och jag är alltid här för dig också, även om du inte behöver det just nu kanske, glader! hihi (a) <3

2009-05-12 @ 22:10:43
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0