Torsdag

Skolan och läkarbesök avklarat, lyssnat på politisk debatt och fått penicilin. En ganska bra dag :)
Förövrigt så regnade det idag, eller ah, de duggar fortfarande.. så jag har fått använda mitt leopardparaply ^^

SJukt hungrig är jag, men de finns ingen mat hemma.. så jag får helt enkelt bli vän med tranbärsjuicen och hoppas på att mamma kommer hem tidigt så de blir en tidig middag :)

Har pratat med min chef idag också :) så jag har fått några dagar i sommar då jag ska jobba. Dock blev det inte lika många jag hoppats på, men det ska gå bra ändå! Tors-lör vecka 26 och tis-fre vecka 27, inte alltför dåligt :) På lördagen har jag mina vanliga tider och resten av dagar går jag 7.00-16.00, lång och tidiga dagar, men eftersom att de inte handlar om resten av livet eller en lång tid över huvudtaget så är det okej :) Blir pengar i alla fall och dom går förmodligen till Mallorca resan och till andra roliga saker som händer under sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0