091107

Dagen började med att jag vaknade av att jag hade virat in mig i sladden till laddaren och låg och sov på mobilen.. Insåg att jag somnat mitt i ett samtal och började skratta innan jag somnade om. Blev sedan väckt och otroligt irriterad över anledningarna och helt ärligt minns jag inte sist jag var så grinig på morgonen, men det gick över fort som tur var!
Lite frukost, testning av Windows 7 som numera finns i datorn och sedan övningskörning som slutade i att jag körde runt på en massa ställen och kom nästan hela vägen till Christine innan pappa tog över :) Under eftermiddagen och kvällen har jag varit här hos Christine, firat hennes mamma, ätit god cheesecake, tårta och middag! Matilda har varit här tills för en stund sedan och strax efter kom Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0