091113

Dagen började med att jag försov mig, men vad förväntar man sig egentligen av fredagen den 13e? Två lektioner hade jag i alla fall i skolan och sen åkte jag hem och lyckades somna om igen ^^ Låg och sov tills telefonen ringde och några personer försökte få tag på mig. Helt död var jag, men gick upp och ner till bilen, dags att övningsköra igen.. Jag gjorde väl bra ifrån mig, men för många dåliga saker slutade med att jag vägrade köra för allt runt omkring mig gick åt skogen.. Hyrde i alla fall filmen haunting in connecticut, så förmodligen ska de kollas på den ikväll eller imorrn :)
Känner mig totalt död i kroppen och huvudet, huvudvärken kommer snart göra så att hela huvudet sprängs och jag trillar väl antalgigen snart ihop av trötthet.. förstår inte alls varför bara.. Men jag hoppas att jag mår bättre imorrn och orkar ta mig till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0