091118

Har hunnit med en del saker, även om det bara gått några dagar på den här veckan :) Har pluggat på Christines skola (som vanligt på måndagar och onsdagar numera), fikat på hennes mammas café, spelat hockey, skrivit matteprov, träffat folk och så vidare.. Enormt mycket mer att göra, men det är bara att stå ut! Försöker göra alla läxor och liknande i tid och plugga mer, samtidigt som jag är tröttare än vanligt och har otroligt lätt för att sova, det känns faktiskt riktigt skönt :)
Något jag inte förväntade mig har hänt och det känns väldigt bra faktiskt. Från börjar var jag otroligt skeptisk, men den känslan börjar släppa ordentligt nu. Jag mår bra och då kan jag inte sitta och tänka oroliga tankar hela tiden.. det gör jag ju alltid annars, så för en gångs skull kan jag väl få slippa det?

Om 4 veckor är det ett helt år sedan jag åkte till Thailand, en resa som jag aldrig komma glömma. Har släppt tankarna på den resan med tiden, men så fort jag ser bilder eller klipp från resan, saker eller kläder som köptes osv, så snurrar de runt i hela huvudet och känslan är enorm! Sjukt hur mycket man kan påverkas på så kort tid egentligen...
Känns som igår jag gjorde ett inlägg om år 2008. Men det är snart ett helt år sedan... det är verkligen sjukt hur snabbt tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0