091119

Dagen startade med en sovmorgon, vilket resulterade i att jag nästan sov 10 timmar inatt, mycket skönt! I skolan hade vi oförberett prov på engelskan och på rasten blev det en tur till stan för att fixa lite julklappar. Kom hem för några timmar sedan och har hunnit se klart på filmen The Haunting In Connecticut som jag och en vän började se i fredags. Riktigt läskig film och det slutade med att jag pausade varje 5e minut när jag tittade själv och när pappa kom hem satte han sig i soffan, tände lyserna och fixade saker till jobbet, bara för att jag inte ville sitta där själv. Nog för att jag alltid brukar bli skrämd, men inte så lätt.. :P

Ikväll har jag mycket plugg framför mig. Jobbigt, men det ska bli skönt att bli av med en del!
Fick ett samtal från jobbet och det visar sig att jag ska på kick off på måndag, hade jag ingen aning om.. Så inget mattecentrum för min del, och inget plugg den dagen. Inte så bra kanske i och med att två av mina närmaste prov ligger just dagen efter.. hade verkligen behövt den dagen... Men jag får fixa det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0