091124

1 månad kvar till julafton, inte länge med andra ord! Om jag ska vara helt ärligt har jag inte så mycket stämning i år.. Jag vill helst åka iväg, långt långt bort och bara strunta i julen.

Förövrigt var jag på kick-off igår med jobbet, det var roligare än vad jag trodde det skulle vara och jag är väldigt glad att jag kunde gå! Resten av kvällen pluggade jag geografi och imorse skrev jag prov i samma ämne. Ganska svårt på grund av tidsbegränsningen, men jag hoppas på ett starkt VG :)

Just nu håller jag på att städa och ordna lite grann här hemma.. behöver en paus från allt pluggande ett tag och därför tog jag tag i det! Mycket att göra över huvudtaget och på söndag kommer släkten hit så då kan det inte se ut som ett bombnedslag, hur ogärna jag än vill städa...


En galen bild på min Saga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0