091127

Det är riktigt skönt att sluta innan 11 på en fredag! Jag har ju redan hållt mitt tal i svenskan, så då behövde jag inte gå på lektionen idag, otroligt glad att jag verkligen la ner energi och gjorde de där talet! :)

För ett par dagar sedan låg jag och pluggade hela kvällen, läste ut en bok coh skrev en presentation, presentationen gick bra och jag är nöjd med min prestation! Har även hunnit varit på info möte om individuellt val.. jag vet inte vad jag ska välja, hjälp?! Igår blev det en pluggfri dag, första på säkert mer än ett par veckor! Behövdes verkligen och jag mår mycket bättre efter det :)

Idag åker jag uppåt i landet för att fira mammas bror som fyller 60 år :)

Förövrigt så är det bestämt. Jag åker med världens bästa tjejer på kryssning under jullovet, akta er ni som åker Cinderella 29:e, för vi kommer göra det osäkert ;)



Kommentarer
Postat av: alexandra

hej!

hur mår du idag då?

2009-11-27 @ 16:36:10
URL: http://tittapamisndia.blogg.se/
Postat av: Cili

Good work! :) Med talet alltså. <3

2009-11-27 @ 21:23:34
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0