En lista.

Vad blir ditt namn baklänges? Nilam
Vem betyder mycket för dig? Mina närmaste vänner och familjen
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Har nog aldrig legat på sjukhus
Platt eller lockigt hår? Kommer aldrig kunna bestämma mig när de gäller de där :P
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja
Vad har du för startsida på internet? Google
Vem ringde du senast? Pappa
Tycker du att sengångare är söta? Vet inte ens hur de ser ut
Har du haft vattkoppor? Ja
Har du någon gång testat karate? Nej
Vilken mobilringsignal? Nån sony ercisson
Minimorötter eller pommes frites? Pommes Frites!
Första sporten du gick på? Balett :P
Vad längtar du mest till just nu? Då en dröm går i uppfyllelse
Hur gammal har du tänkt bli? Så gammal att jag vet vem jag är
När åt du senast en fiskbulle? Ett bra tag sen, borde kanske käka det någon dag? :)
Vad drömde du inatt? Den underbaraste drömmen jag haft någonsin
Vilken tv-serie är bäst? One Tree Hill, Vänner, 7th Heaven, bl.a.
Kan du gå ner i spagat? Nej och jag har inga planer på det heller
Vad åt du senast idag ? Drack en smoothie nyss, annars ballerina
Höga eller låga strumpor? Höga på vintern, låga på våren, inga på sommaren
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att stå ensam kvar
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grön
Vad har du för färg på ditt påslakan? Just nu är de gult
Vad ska du döpa dina barn till? Har inga som helst tankar på att bestämma sånt nu
Sommar eller snö? Sommar
Bikini eller baddräkt? Bikini
Är du mörkrädd? Ibland, beror på vart jag är och med vem
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Ja
Riktig gran eller plastgran? Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
Godaste drickan till frukosten? Juice eller oboy
Vem kramade du senast? Mamma
Älskar du att sjunga? Ja
Har du spelat kille i en teater? Det har jag säkert :P
Kan du ditt mobilnr utantill? Ja
Har du tråkigt? Nej
Sjunger du i duschen ? Ibland
Vilken färg har din jacka? Svart
Använder du långkallingar? Nej, men när de blir riktigt kallt så gör jag de ibland
Vem saknar du just nu ? Underbara vänner som jag inte träffat på länge
Vad ska du göra nu? Publicera de här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0