091016

Behövde inte gå på naturkunskapen idag i och med att jag var på museet igår, kändes grymt skönt och jag fick en lång sovmorgon! Gick upp och städade och fixade lite innan de var dags att bege sig till skolan där jag var på en lektion. Övningskörning blev det efter och jag är riktigt förvånad över hur bra det gick, har ändå inte kört på några veckor :) Link är köpta, så nu har jag så att jag kan ta och bli av med magkatarren. Filmer är hyrda och godis är köpt, kan helgen blir bättre?

Bio ikväll, UP, engelskt tal, 3D = UNDERBART! Får se om det blir mat i stan eller om vi struntar i det, hur som helst kommer det bli en underbar kväll :)

Imorrn är det jobb som gäller, kommer bli skönt att komma dit nu faktsikt, har saknat det den här veckan (vad pratar jag om egentligen? Har jag blivit så pass van att jobba minst en gång i veckan så jag börjar sakna konsum? ja, tydligen, för jag saknar det faktiskt). På kvällen blir det en lugn hemmakväll med familjen, händer inte ofta i och med att alla är ute på sitt, men nu vill jag faktiskt! Att vi har hyrt filmer gör ju det hela lite roligare :)

På söndag borde jag se idol som jag kommer missa idag, plugga en hel del och laga garderoben innan alla kläder trillar ut på baksidan :)

Helgen ser ut att bli lugn, men otroligt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0