091019

Igår pluggade jag nästan ingenting, även fast jag borde gjort det.. så typiskt mig så det inte är sant! Istället fixade jag med kläder, datorn, tittade på film och lite annat trevligt. Skönt med en slappdag, men det betyder ju bara att jag får mer jobb efter skolan den här veckan, dvs, ganska jobbigt -.-

Idag har det varit skolan, 3 lektioner vilket är min kortaste dag och det är jag riktigt glad över att det är en måndag! Trött som satan är jag, sovit dåligt de senaste två nätterna, drömt alldeles för mycket... Om ett par timmar ska jag till läkaren för att kolla upp min handled, är trött på att jag får ont nu, det har gått för långt. Förövrigt så måste jag få sova tidigt ikväll, annars orkar inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0