091028

18,5 ml blod är jag tappad på. 4 vanliga rör och 1 stort, nu hoppas jag bara att vi hittar något fel eller åtminstone kan utesluta fler saker. Njurarna, blodvärden och sköldkörteln är de som ska kollas, även om jag inte förstår helt varför de kan vara nåt fel på sköldkörteln.. Om några timmar är det jobb som gäller, och jag är redan död... hur ska de här gå egentligen?

Förövrigt är det idag 5 månader kvar tills jag fyller 18, 150 dagar och fan va jag längtar! Självklart till krogen som alla andra, men mer till själva umgänget och att man alltid kan vara med. När man är 18 är det mycket som händer och jag vill vara det nu :) Blodgivare ska jag bli, det är ett som är säkert!

Hungrig som fan är jag också, har varit de hela natten av någon anledning, så det kanske är dags att få i sig något, läsa igenom spanskan och idrotten och sen börja röra sig mot liljeholmen? :) Det låter som en ganska bra idé tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0