Jag saknar er

Hungern och törstern försvann tillsammans med illamåendet. Allt pga att jag tar tabletter mot magkatarr, hur lyckas jag få det? Har redan haft det två gånger... Mer tabletter måste införskaffas i och med att jag bara fick några av skolsyster för att testa, och nu när de hjälper måste jag ta de nån vecka till, mamma tycker det i alla fall.

Vad finns det annars att prata om? Trötthet kanske? Är otroligt trött, både psykiskt och fysiskt och det börjar bli jobbigt.

Jag längtar, längtar, längtar, längtar efter mina vänner nere på Mallorca, och ibland får jag bara ryck och bara vill dit, idag är en sån dag. Jag vill i och för sig alltid dit, så jag antar att det helt enkelt är lite mer just idag. Letat biljetter hur länge som helst, men allt är så dyrt, och jag vill inte att de ska vara det, inte för bara några dagar...

Jag behöver någon nu, finns flera jag tänker på, och jag önskar att någon av dom kunde sitta vid min sida just nu, för jag har en riktigt dålig kväll. Dagen har varit full av känslor på så många sätt att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av allt antar jag...

Jag vill bara må bra, fysiskt och psykiskt, det är något som gör allt mycket enklare. Men mitt mål är längre än så. Mitt mål är något som nästan ingen verkar ta på allvar. Stöd får jag, men ingen tror riktigt på det, sånt sårar mer än vad man tror.

I already miss you spelas på repeat och jag önskar verkligen att jag kunde vara någon helt annanstans är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0