090915

Idag är det lön för min del, dock blev det lite knasigt den här månaden så jag ringde till jobbet och då fick jag ett extra pass på en gång :) Om ett par minuter ska jag knalla iväg till tunnelbanan och åka till Liljeholmen för lite mer än 4 timmar på konsum. Pengar blir det och då blir jag glad! Förövrigt var det skolfoto idag och jag fick sitta, fy fan säger jag bara. Ville verkligen inte och tog därför på mig höga klackskor, men nehej, sitta skulle jag, till och med i mitten -.- Efter de blev de en kort genomgång och repetition på geografin, sedan en kort genomgång på sånt jag redan kunde på företagsekonomin och sedan var de dags att gå hem :) Riktigt skönt med en så otroligt kort dag, var hemma innan 11 :)

I brevlådan trillade ett par örhängen ner och ett skärp. Har nämligen blivit medlem på sidan Swoppers.se där man kan lägga upp bilder på olika saker man inte vill ha längre för att sedan byta det med andra personer som gör likadant :) Om ni vill registrera er kan ni skriva mig som tipsare, MauluN heter jag där, precis som mitt bloggnamn alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0