Do you know me?

Har du pojkvän/flickvän? Nej, första gången på länge är jag själv
Är du kär?
Nej, inte direkt
Hur tidigt stiger du upp?
Det beror på vilken dag det är.
Vem/vilka vet mest om dig?
Saga och Christine kan jag öppna mig för. Även en killkompis som jag känt länge kan jag säga allt till och flera nere på Mallorca. Cili är också en nära vän och vet mycket om mig.
Gillar du att slåss?
Nej.
Vad ska du göra ikväll?
Tanken är att Saga och Christine ska hit.
När var du senast full?
Jag har haft mina stunder... Men jag har aldrig varit den personen som sprungit runt och druckit för att bli full.
Har du utländska föräldrar? Nej, båda är från Sverige.
Var har du ont?
Öronen har jag lite ont i.. pga alla ljud antagligen.
Är du bra på att måla?
Jag var det i alla fall.
Vem kramade du senast?
Cili
Vad längtar du till?
Tills jag går ut skolan och till Mallorca såklart.
Vad heter dina husdjur?
-
Har du körkort?
Nej.
Favoritgodis?
Choklad är en favorit.
Morgon- eller nattmänniska?
Hatar att bli tvingad att gå upp på morgonen.
Sparare eller slösare?
Jag kan slösa pengar som bara den men jag har inte alls svårt att spara.
Har du några homosexuella vänner?
Nej inte vad jag vet.
Bio eller promenad?
Promenad.
Är du kittlig?
Ja, för mycket.
Rädd för insekter?
Vissa, gillar inte spindlar eller insekter som kryper på mig och jag hatar när jag hittar kackerlackor på toaletten på hotellrum.
Anser du att du är stark?
Det beror väl på hur man menar. Psykiskt är jag nog ganska stark, inte fysiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0