Kort skoldag

Hemma efter en kort dag i skolan :) Företagsekonomin sitter lite bättre efter lektionen vi hade idag och jag känner inte lika mycket panik inför duggan som jag gjorde innan, så det är super! Första skrattanfallet fick jag en halvtimme efter att jag vaknade imorse och dagen har fortsatt med såna stunder och det kommer säkert fler under kvällen ;)

Tänk att människor man nyligen lärt känna kan få en att må underbart bra, jag tycker att det är ofattbart egentligen... Är glad för alla möjligheter jag fått att kunna lära känna människor världen över och jag har insett hur mycket mer det ger än flera av mina så kallade vänner i Sverige. Ibland ska känslan vara obeskrivlig och när den inte är det ska man helt enkelt inte satsa på det :)
Lite tankar från min sida om hur jag känner just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0