Mixed feelings

Blandade känslor just nu. Haft en underbar kväll med Cili och hennes pojke. Är ledsen för en väns skull, det var inte såhär det skulle bli... Osäker på vad jag vill just precis nu. Inte glad över matten. Trött på skolan. En person som funnits i mitt liv länge behöver jag på något sätt just nu, eller inte något, på många sätt.. Vet inte hur jag ska säga eller visa det, vet bara att personen är en av de bästa jag har träffat i mitt liv och så har jag känt sen den gången vi lärde känna varandra. Har blivit hjälpt så mycket och hittat mig själv genom den personen. Antagligen läser inte du det här, men gör du det och känner att det är dig jag pratar om, så vill jag bara säga att du är en otroligt underbar person och har i mina ögon alltid varit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0