Senaste tiden

Skolan tog en del energi i veckan, virus fick jag in i datorn, shoppade med mamma, fick feber och världen för mig ändrades en del :) Igårkväll var jag på Café 60 med Saga, Christine och Besim, hur kul som helst och jag är glad att jag var med :) Humöret är på topp och jag har tröttnat på huvudvärken så numera tar jag ett par alvedon om dagarna för att kunna vara på topp ^^
Är glad över vilka galna vänner jag har från olika delar av världen som säger världens stördaste och sötaste saker, livet kan bara bli bättre på ett sätt nu, och det sättet kommer jag förmodligen få känna av snart, Saga du vet vad jag pratar om ;D

Bjuder på en bild som är tagen för några dagar sedan ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0