100407

Fick minst sagt en del gjort igår, och färg fick jag av de timmarna jag satt i solen, var helt förvånad på kvällen, men det kändes grymt!

Ju mer tiden går, ju mer vår och sommarshopping det blir, desto mer solen tittar fram - desto mer längtar jag till Mallorca. Känns som att det kommer bli oslagbart vad som än händer. Kommer ju vara där så pass länge och det är väl det som är den stora skillnaden. Jag kommer kunna ta det lugnt och se ön mer än tidigare, inte stressa igenom porto pi för att hinna klart på en dag, inte gå ut varje kväll för att det är så några kvällar man har kvar. Åh va jag längtar!

Nej, tillbaka till verkligheten och Sverige. Idag blir det shopping med Cili och jag är taggad till tusen! :D varmt börjar det bli ute också så jag skippar vinterjackan utan tvekan! Det känns som att det här kommer bli en riktigt bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0