100409

Mycket har hänt senaste dagarna, har varit ute på krogen både onsdag och torsdag, knappt sovit något och varit allmänt seg. Elektrikerna har varit i lägenheten varje dag den här veckan och fixat en massa i lägenheten. Igår var jag hemma hos ett par kompisar, lagade middag hemma och blev itvingad dumle av Adde xD Har blivit Southside, Vasa's och Chaplin's än så länge och jag är nöjd med alla ställerna. Att bli igenkänd på krogen av någon som läser min blogg trodde jag inte skulle hända, men det gjorde det. Kom frma en tjej i onsdags och jag blev väldigt förvånad, trodde inte alls något sånt om min lilla blogg :)

Får se vad som händer idag, känner mig rätt sliten, men om någon är på att gå ut så är jag det också. Det är ju ändå påsklov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0