100410

Igår blev det en lugn kväll och samma blir det ikväll för imorrn är det jobb som gäller!

Under dagen har jag varit i farsta med mamma och pappa, fixat inför stambytet som startar på måndag, bakat tårta och bara tagit det lugnt. En välbehövlig dag och nu känner jag mig nästan som en människa igen ;D

Mycket planer de närmaste veckorna och jag undrar när jag ska få tid till att sova och leva.. Antar att det löser sig med tiden :)

Har både fått kommentarer av vänner och grannar om att jag varit ute mycket nu och kommit hem mitt i nätterna. What can I say? Har aldrig varit en person som varit ute och festat, antar att jag tar igen det nu? ;) haha skämt åsido ^^
Nej, men seriöst så tar jag bara vara på lovet, vet att det inte kommer finnas lika mycket tid senare. När till och med pappa säger "och? gå ut och ha kul!", då är det inte för mycket, då är det bara perfekt! Jag laddar för Mallorca redan nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0