100416

Igår blev det en tur till farsta med Cili, kikade i ett par butiker, åt middag på Il Piatto, fick levande musik ;), träffade på Ronny och Cilis vän Stefan :) Bra kväll, speciellt i provrummet på Vero Moda när Cili satt på golvet och bara skrattade åt mig när jag försökte prova ett par jeans leggings ;D

Nu har det gått 8 månader och är mindre än 3½ månader kvar, har klarat av mer än dubbelt så mycket av vad det är kvar och det känns underbart att jag snart kommer vara där igen :)


Spend your time well before you go
- Det är just det jag gör nu.

Skola idag som vanligt och sedan blir det förhoppningsvis en fika i stan med en vän :) Länge sen nu, på tiden att det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0