100417

Så tyst det var när jag vaknade... så underbart! Somnade om hur många gånger som helst och inte förrän efter 1 bestämde jag mig för att gå upp. Det kallar jag bra morgon! :D Hittade lite i kylen så att jag fick lite frukost i mig och satte mig framför TV:n för att kolla på en av filmerna jag hyrde igår, dansfilmen Yellow. Vet inte riktigt vad det är med mig och dans filmer, eller mig och spanska filmer.. Men blandningen av båda är otrolig, älskar det rent ut sagt!

Idag borde jag ta tag i disken... är ju inte så enkelt när man inte har vatten i lägenheten, utan enbart i trapphuset.. Får stå därute och diska upp allt, känns lite elakt att lämna att det till mamma och pappa när dom inte ens varit hemma :P Förövrigt ska jag bara ta det lugnt, slappa och vila upp mig inför veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0