100420

Trött i benen och fötterna. Sov hur bra som helst inatt faktiskt, tack vare öronproppar! Tandläkarbesök, kort skoldag och sedan stan. Har shoppat lite idag, men enbart ett par saker som jag tittat på länge, ångrar mig inte för en sekund!

Cajun marinerad ryggbiff, klyftpotatis, tzatziki och salsasås, helt otroligt god mat Tiffany's har! Har fått en VIP visning av globen, VIP utrymmen och loger, riktigt kul faktiskt! Som avslutning blev det Sky View, riktig häftig tur som alla borde prova på! Jag tog mycket kort, så det dyker upp någon dag när jag har tid :)

Imorrn blir det skola, ska hålla i en idrottslektion. Efter skolan blir det jobb direkt så imorrn har jag fullt upp! På torsdag blir det lååång skoldag och sedan middag på Bella Vista med Cilipili :)

Har gått mer än 245 dagar och det är mindre än 100 dagar kvar.
Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0