100421

Är inte lätt att hinna med allt, i alla fall inte dagar som denna. Vaknade och fick se sms från Cili och jag ville bara dö när jag såg vad hon skrivit, det var snö ute. FY FAN. Ibland undrar jag varför jag är kvar i Sverige, känner att jag bara vill bort bort bort bort när det är snö en vecka innan det blir maj, sinnessjukt är det rätta ordet!

Har i alla fall hållt i en idrottslektion, gick hur bra som helst, spikat MVG = NÖJD SOM FAN!
Anmälde mig till sommarskolan idag, så nu är det fixat också :)
Jobb efter skolan, kände mig helt borta de första timmarna, men efter lite cola och annat var jag pigg och glad igen :) Pasta sallad med supergod dressing fick jag när jag kom hem, helt underbart god mat min mamma kan göra!

Har fullkomligt älskat den här dagen, har känt mig riktigt levande och glad som fan!
Vädret var nog inte så farligt ändå med tanke på alla bra delar ;)

50 dagar tills skolan slutar, dock ska jag ju gå sommarskola, så jag har ju en månad extra, men det är ju bara halvdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0