100422

"Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar"

Markoolio låten spelades på idrottslektionen igår och det är väl så jag känner nu. Vaknade upp med huvudvärk så att jag trodde att huvudet skulle sprängas, stängde av väckarklockan och somnade om, vaknade en timme senare, byggarna hade börjat arbeta och det var bara att försöka bli levande. Huvudvärken blir ju verkligen inte bättre av att höra byggarna borr aohc riva med mera. Mådde sjukt illa och var helt yr, redan innan jag satt mig upp, börjar jag bli sjuk? Det känns så.. Jag mår skit rent ut sagt och det lär inte bli bättre av att vara i skolan heller, men what to do? Längtar tillbaka till sängen, vill bara stänga öron och ögon och få lite lugn och ro...

Ikväll blir det restaurang med Cili och om jag orkar krogen, men det kanske inte är så bra att gå ut när det är nationella 8.00 imorgon som håller på 5 timmar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0