100426

Blev en tur till farsta igår, började även med svenska nationella, men förutom det tog jag det bara lugnt. Mådde rent ut sagt skit på kvällen, så det var de enda alternativet. Det blev i alla fall Bones, 2½ Men, Wallander och Entourage under kvällen, zappade mest mellan kanalerna och kollade lite på allt, värt.

Skola idag och jag mår inte bra, men jag är ändå på bra humör. Riktigt fint väder och det är nästan för varmt att gå med kofta utomhus. Gick till skolan idag, nästan hela vägen, kändes otroligt skönt!

Ska försöka skriva lite på talet här i skolan, om jag orkar stanna. Behöver fixa en grej till nästa vecka, men jag vet inte om kroppen klarar det. I'll try :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0