Solresor söker resereporter



Solresor söker en ny resereporter under en vecka!
Vinnaren ska driva en blogg, ha en digitalkamera och en laptop. Under en vecka utomlands ska vinnaren blogga och berätta om bl.a. hotellet, resmålet, utflykter, mat och stämning.

Jag tvekade inte en sekund, självklart anmäler jag mig till tävlingen. Vore helt underbart och jag skulle definitivt utvecklas som person och få testa på nya äventyr. Lära mig om en ny kultur och språk är något jag tänkt på i år och nu kanske man kan få testa på detta lite mer?

Jag hoppas och håller tummarna stenhårt!
Det här är en dröm och chans som bara kommer en gång i livet!

Kommentarer
Postat av: emma.

håller tummarna för dig :)

2010-04-10 @ 09:26:14
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: cili

i dont know, men det är inräknat snooze :p

2010-04-10 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0