100401

Blev otroligt mycket att göra igår och idag och jag är helt slut. Känner mig borta i hela kroppen och huvudet...

Igår blev man väckt av byggjobbare, för att sedan somna om. Skola med vikarie som vanligt. Efter det blev det stan med Saga! Åkte först till en blodcentral för att lämna in ansökan och testa blodet osv. Visade sig att jag hade för tunna blodkärl och är tvungen att komma tillbaka om några år istället.. Jag har i alla fall försökt, får se det så.. Men besviken blev jag! Efter det blev det lite shopping på Yves Rocher och The Body Shop och även lunch på kungshallen. Sen bar det av mot Nacka Forum! Fick ju presentkort av Saga, på New Yorker, så jag ville självklart kika lite efter snygga kläder där, och självklart hittade jag nåt riktigt riktigt snyggt! Visar sen ;)

Efter shoppingen fick jag sms från en vän som frågade om jag ville gå ut och kolla på en match ute på nåt ställe, jag tackade ja och var glad att jag äntligen fyllt 18 och kunde gå ut. Sagt och gjort, utgång blev det, men det tog ett tag innan vi hittade ett ställe som inte var proppfullt. Hittade ett ställe vid Odenplan och det fick bli min debut, lyckad kväll och jag är glad att jag fick chansen! :)

Idag gick allt jag gjorde emot mig, näsblod, kunde knappt sova under natten, höll sedan på att försova mig, glömde laddaren hemma och fick åka tillbaka och hämta den och så vidare.. Blev helt snurrig av allt och började se suddigt, inte roligt! Blev i alla fall buss ut till landet efter skolan och sedan övningskörde jag för första gången i år, från bussen till stugan. Kom upp i över 80 kilometer i timmen för första gången och jag märkte att körning är som att cykla, har man en gång lärt sig det kan man det!

I helgen är det plugg som gäller, hemtentan ska in på söndag och jag ska göra klart lite engelska uppgifter också tänkte jag. Förutom det ska jag vila upp mig något enormt, läsa bra tidningar och böcker, kika på diverse filmer och förhoppningsvis köra en massa!

Nej, nu blev det här inlägget väldigt långt.. Men så kan det bli ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0