fredagkväll

Great day! Helt seriöst, den här dagen har varit riktigt bra, trots allt regn. Skoldag som var lyckad, efteråt stan med Alex, tanken var fika men i och med att jag fyllt 18 gick vi till ett publiknande ställe instead :) Cider för min del och öl för honom, inte ett dugg förvånad :P Efter det blev det en shoppingtur och jag fick med mig rätt mycket grejer för lite pengar! Thaifood köptes, 2 filmer hyrdes och sen var jag påväg hem igen. Kvällen har spenderats i soffan, framför TV:n. Fick ett ryck och började baka, knappt 15 grader är det runt om i lägenheten för att elementen på ena sidan stängts av.. Det är gräsligt att leva med stambyte, men jag har redan klarat mig en vecka och det sägs att den första veckan är värst av alla.

Nej, dags att sova. Har varit trött exakt hela dagen och nu jävlar ska jag ta igen all sömn jag missat under veckan!

Bild tagen nu i veckan då det var fint väder :)


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra helg :)

2010-04-17 @ 09:13:48
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: e.golander

låter som en bra dag

2010-04-17 @ 11:11:37
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0