Back from London

WOW, vilken resa! Jag vet ärligt talat inte vart jag ska börja! Har haft det otroligt kul och mysigt med mamma i London! Massor av shopping, We Will Rock You musikalen, gått på marknad, sett Big Ben och Picadilly Circus, åkt tunnelbana, bott på världens lyxhotell, knallat upp och ner för Oxford Street varje dag och varit omringad av jordens trevligaste människor! Jag längtar tillbaka som in i helvete och då har jag bara vara på svensk mark i lite mer än 14-15 timmar.. sjukt!
Massor av bilder kommer när det finns tid, men nu behöver jag hoppa in i duschen och förbereda mig inför ikväll, det är ju nyårsafton och det ska firas! Ska vara på andra sidan stan och fira med italiensk middag och massor av trevligt folk!

Jag saknar min underbara frukost på Pret a Manger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0