Jullovet smygstartat..

Onödig skoldag med en lektion, som dessutom var inställd. Efter att ha varit ute, hämtat paket och handlat så har jag tröttnat på den olidliga kylan och snön som yrar omkring och bestämt mig för att stanna inne resten av dagen. Får se om det blir en hemmakväll eller om jag faktiskt ska dra ut, har ingen aning än så länge.
1,5 liter handdesinfektion har gått åt de senaste dagarna, allt för att inte bli sjuk och än så länge har jag ju lyckats bra med det målet! Frågan är bara om det fortsätter åt samma håll?
Är så trött att jag inte vet vad, och därför ska jag sätta på en film nu och bara ta det lugnt ett par timmar. Det är så det ska vara när jullovet börjar lite smått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0