100202

Dagen har bjudit på sovmorgon, film på svenskan, nån slags rit lektion på naturkunskapen och på företagsekonomin fick vi sluta tidigare. Sällskap nästan hela vägen hem, vänner, sex and the city, one tree hill, family guy och nu scrubs. Klyftpotatisen står i ugnen och borde snart vara klar, självklart med paprika krydda på :)

Sitter och skriver lite på krönikan nu och sen ska jag ta tag i engelska grupparbetet. Tänkte att jag skulle bli klar med det mesta ikväll så slipper jag ha det liggande, blir bättre så! :)

Kommentarer
Postat av: alexanda

Jag kan läsa tankar du vet, så du behöver inte förklara att du vill vinna en snygg plastklocka (så inne... ) från weardesign.

finns i fyra färger, det är bara att anmäla sig. lycka till :D

om jag nu läst dina tankar fel (det händer ibland..) ber jag om ursäkt. Hoppas att jag inte störde dig med den här kommentaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0