100203

Kom hem från skolan för en halvtimme sedan, hade bara en lektion idag! Idrotten var inställd och företagsekonomin kunde vi lösa själva, så det blev super!
Har precis fått i mig frukost/lunch, varma mackor med multivitamin juice, supergott var det men jag blev alldeles för mätt! :P
Har ganska mycket planer idag och är riktigt glad att vi slutade så tidigt. Måste hinna klart med det engelska grupparbetet om Scotland, läsa på spanska läxan, läsa en artikel till naturkunskapen, skriva klart svenska krönikan, svara på sista frågan om filmen till svenska diskussionen och så vidare.. Tänkte att jag skulle försöka göra klart alla slags arbeten vi har just nu i skolan så att jag kan koncentrera mig på boken sedan :) Har svårt att bara sätta mig och läsa några sidor, så jag skulle behöva en kväll/eftermiddag/dag eller nåt och läsa runt 100 sidor och verkligen komma in i den, så det bästa vore ju att lösa det till helgen om det finns tid :)
Förutom det tänkte jag duscha och kolla på en film som vi hyrde förra veckan, känns så onödigt att inte se den när den verkar vara så bra ^^

Alldeles strax är det dags för 7th Heaven, en serie som jag gillar :) Även den jag skriver min krönika om, så det passar väl att kika lite ;)

Ganska mycket planer för en dag, men jag vet att det kommer kännas bra att ha "blivit av" med allt, så därför sätter jag upp dessa mål! :)

Bild från kryssningen


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-03 @ 14:21:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: allting är fint med mej :)

vad gör du idsg?

kram

2010-02-03 @ 16:48:16
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0