100208

Bara 2 personer på spanskan idag och jag lärde mig mycket, fick även veta att jag fortfarande kan få MVG och det tackar jag ju inte nej till! :) Förutom det har det varit en vanlig skoldag med thai till lunch. På eftermiddagen har jag suttit och försökt välja ut lite låtar som kanske kan passa till kommande projekt, men det är inte de lättaste...! Har ett par kroppsdelar som gör sjukt ont och är i vägen hela tiden nu, så jag funderar på att börja knapra lite alvedon för att få bort den värsta smärtan... förhoppningsvis löser det sig inom en inte alltför lång framtid. Förövrigt har jag sovmorgon till halv 11 imorgon, väldigt efterlängtad då jag enbart sov 7 timmar i lördags natt och väldigt konstigt inatt..

blogg.se krånglar som vanligt så bilder går inte att få upp i inläggen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0