100217

Jobb i måndags, 4 timmar, helt okej kväll och jag träffade på en gammal vän som jag trodde att jag antagligen inte skulle träffa igen, inte i Sverige i alla fall..

Igår var det skola som vanligt, hade prov som gick helt okej. På eftermiddagen fikade jag med en vän och på kvällen tog jag det bara lugnt, kikade på NCIS och House och kom isäng väldigt tidigt!

Idag hade jag bara en lektion, idrott, så skolan är redan avklarad och jag har duschat och städat i ordning lite i rummet. Fick även i mig en semla nu på eftermiddagen, istället för igår :P
Ikväll blir det förhoppningsvis middag på Bella Vista och jag ska plugga och träna inför mitt engelska "tal" imorgon, måste sätta MVG på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0