100219

Igår var det skola och efter det en tur till stan. Något oväntat hände och jag vet ännu mer nu vart jag står än innan. Kikade på en film under kvällen och tog det bara lugnt :)

Idag har det varit skola, kort dag men kaos med tunnelbanor och annat så jag har blivit skjutsad hem från skolan och fram och tillbaka till jobbet, hade det inte varit för min underbara pappa hade jag antagligen inte kunnat ta mig till jobbet idag.. Kom hem därifrån för ett tag sedan och nu när jag varvat ner lite känner jag verkligen hur otroligt trött jag är.. Tror nog jag ska sova nu på en gång då jag inte har tid att sova hela dagen imorrn..


Kommentarer
Postat av: Freddie

vilken film såg du?

2010-02-20 @ 12:25:27
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0