100228

Nu är det söndag, utan ångest inför skolan imorrn, känns grymt att det är sportlov! Förövrigt så är det exakt 4 veckor till min 18-årsdag och exakt 5 månader tills jag sitter på planet som tar mig till Mallorca, fy fan va jag längtar!

Igår låg jag och kollade på filmen sleepers, hade sett den innan men när jag kollade slutet insåg jag att jag inte hade sett hela, bra där!

Idag är det bio som står på schemat, och även middag i kungshallen, ska bli najs med libanesisk mat och filmen Farsan! Förövrigt ska jag väl försöka läsa min engelska bok, så jag får något vettigt gjort på lovet.. Har lite mer än halva kvar och det måste läsas ut den här veckan om jag ska hinna klart med analysen tills första engelska lektionen efter lovet då det är inlämning. Det ska nog hinnas med, boken är ju väldigt bra så det är inte så jobbigt att läsa den! :)

Idag är det även Maria dagen, vilket betyder att jag har namnsdag, det är alltid trevligt ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej ´, vill du vara med i veckans blogg ?

Isåfall gå in på : Nathaliezz.blogg.se

2010-02-28 @ 14:07:54
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0