Effektiv dag!

Idag har jag tagit tag i saker som inte hunnits med senaste tiden.. Inser verkligen hur mycket jag skulle behöva en riktigt kort eller ledig dag i veckan för att hinna med allt som måste göras nuförtiden :P

Har i alla fall hunnit boka en tandläkarbesök och lyckades till och med få in det under sportlovet för att inte missa skolan, har börjat ta tag ordentligt med planeringen vad gäller resan i sommar, bland annat vilket av de två datumen vi hittat som är bäst, vart vi ska bo och hur vi ska få allt att fungera så att både jag och dom ska kunna göra som vi vill :) Har även käkat på restaurang, pluggat inför mitt engelska tal som hålls imorrn.. Har börjat försöka boka in en fotosession under sportlovet, städat ordning lite i rummet, varit och hälsat på mormor, bokat datum för kalaset med släkten när jag fyller 18, växlat upp alla småpengar som sparats till resan, spånat på vad jag önskar mig ifall släkt och vänner skulle fråga osv.. Och förutom allt detta så har det ju varit skola, dock bara en lektion som var idrott och jag valde yoga/avslappning/massage istället för brottning, och jag kan inte annat än säga att det gav en bra start på dagen!
Även om jag kanske borde ha pluggat mycket mer, åkt och tränat ordentligt eller gjort något som liknar det så känns det verkligen som jag fått ordning på en massa bollar som länge varit i rullning! Nu gäller det är fortsätta på det här spåret och hinna med allt som jag vanligtvid inte hinner på sportlovet. Det som än så länge är inplanerat är jobb två kvällar och tandläkarbesök. Hoppas på fotosession och frisörbesök också. Sen blir det ju självklart massa skolarbete också, ska läsa klart böcker och skriva klart analyser och plugga inför ett stort spanska prov bland annat.. Så jag har nog att göra så det räcker och blir över! Vill ju hinna leva lite och träffa kompisar också, funderar även starkt på Alice i underlandet i 3D ;D

Det här blev mycket längre inlägg än vad jag tänkte.. men så blir det ibland! Hade väl helt enkelt mycket att skriva :P
Nu är det i alla fall dags för att sova, trots att jag sov 9 timmar inatt så är jag trött och behöver ännu mer sömn.. helt sjukt egentligen hur mycket tid som bara går åt till att sova..

Kommentarer
Postat av: Millah

Okej det är ju från person från person.. själv blir jag skit less haha..hujja.. vill ha fler att kunna välja mellan :) kram

2010-02-18 @ 19:58:19
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejhej , har frågestund på bloggen

Kika gärna in

Kram

2010-02-19 @ 14:57:47
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: ee

gud så fin blogg !

2010-02-19 @ 16:35:57
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0