100110

Helgen har gått fort.. riktigt fort. Hade en riktigt bra(!) fredag kväll, lördagen bestod av jobb och idag har jag sovit och varit på släktmiddag :) Har alltså både träffat folk, tagit det lugnt, tjänat pengar och allt sånt :) Lyckad, det kan man verkligen kalla min helg!

Är inte taggad inför skolan imorrn, men jag har inte så mycket val... Det är i alla fall sista måndagen på länge då jag kommer börja 8.10, så därför ska jag pallra mig upp!

Förövrigt gör handleden för jävligt ont igen.. så ont att jag undrar hur jag ska klara av allt.. eller kanske mer hur jag ska få på kläder utan att skrika och kunna sitta vid datorn, för de är fan inte bekvämt längre..

Nej, nu vill jag sova, bli bättre i handleden och ta vara på alla bra stunderna :) Natti natti

Kommentarer
Postat av: Millah

Vad kul att du svarade på mina frågor.Vad glad jag blir :) Kramar

2010-01-11 @ 20:05:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0