100111

Skoldag, sista måndagen jag började såhär tidigt, första gången vi hade spanska och geografi sen innan jullovet och jag lyckades lära mig ytterligare ett riktigt onödigt ord på spanska... väteperoxid -.- När kommer jag använda de liksom? Men aja, får väl flytta ner dit och börja bleka håret så kommer de nog till användning ;)

Efter skolan blev det en tur hem till Saga, där jag fick min julklapp. Tack underbara vän, älskade den! :D
Efter de en tur till hennes jobb, sedan till mitt och tillslut kom vi till skärholmen där vi åt en riktigt god sen lunch och sedan satte shoppingen igång! Fick med mig en tjocktröja hem och lite smink från Make up Store, ganska otroligt egentligen då jag aldrig köper smink xD


Älskar hur jag är så glad på den här bilden, det är verkligen lycka i mitt leende och min blick och jag vet exakt varför... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0