100130

Igår tittade jag på Into the blue 2 och den var riktigt bra! Förutom det blev det en hel del städning och prat i telefon :) Helt okej kväll men kunde varit roligare en fredag.

Imorse kom farmor på besök och vi åt god frukost/lunch som bestod av scones, melon, kiwi och annat gott! Under dagen har jag installerat skrivaren på mini datorn, börjat fundera på vilka bilder som ska med i nya fotoboken, städat och såna tråkiga saker. Just nu har jag världens jävla huvudvärk och har precis tagit en ipren.. ville ha alvedon som jag brukar ta men de fanns inga..
Nu måste jag egentligen sätta igång att läsa min engelska bok eller skriva spanska uppsatts, men jag måste få bort lite av huvudvärken först, för det här går inte!

Update: inlägget skulle publiceras vid 16.00, men eftersom blogg.se krånglar så blev de inte riktigt så..

Kommentarer
Postat av: - t u f f a a s t . b l o g g . s e

SVAR: okej:)



vad ska du göra imorgon ?<3

2010-01-30 @ 21:48:27
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0