lista........

nämn något som gjorde dig glad igår: Filmen Luftslottet som sprängdes och en persons leende
vad gjorde du kl 8 i morse?
Blev medveten om något bra
vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Översatte en engelska text till skolan
det sista du sa högt?
Mm..
vad har du druckit idag?
Sprite och mjölk
vad var det senaste du åt?
Marabou choklad frukt&mandel
vad var det senaste du köpte?
Thaimat
vad är det för färg på din ytterdörr?
Typ nån plastig brun färg som ska likna trä
vad är det för väder hos dig just nu?
Kallt
godaste glass-smaken?
Dulce de Leche
tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
sover du tungt?
Beror på om jag sover själv, med någon, med öronproppar, vilka ljud jag är van vid osv. Ny väckarklocka som låter mycket = jag flyger upp en halvmeter upp i luften och blir livrädd. Åh andra sidan kan jag snooza i en timme utan att märka något, så det beror verkligen på.
drömmer du mycket?
Det går i perioder.
mardrömmar?
Det händer.
vilket ämne är roligast i skolan?
Just nu, engelska och svenska
favoritklädsel?
Beror på väder/årstid och var jag är
favoritlåt just nu? The kooks - Tick of time, går egentligen inte att säga en, men jag tar en som får mig lugn och glad och som jag lyssnar på nu.
vad ser du om du tittar åt höger? Block, engelska short storys
vad gör dig glad just nu?
Att det går bra och känns bra och att de som mest av alla ska förstå börjar göra det mer och mer.
vad ska du göra härnäst?
Tvätta av sminket, fixa c-vitamin och ta massa vitamintillskottstabletter
höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt
humör just nu:
Glad.
favoritgodis:
Brukar vara choklad, men eftersom att jag precis ätit för mycket känns det inte så nu...
kläder just nu:
Svarta miss sixty byxor, svart avanna linne "today i'm wearing this", svart kofta.
musik just nu:
Nickelback - Photograph spelas just nu
sommarplaner:
Sommarskola och Mallorca
hur många kuddar sover du med?
Tre ligger i min säng, men en sover jag inte på, är inte min plats längre.
spelar du nåt instrument:
Slutade för flera år sedan, men jag önskar att jag kunde lära mig gitarr
morgon- eller nattmänniska:
Natt.
vilka är viktigast för dig:
Det har jag försökt komma på senaste veckan och jag tror jag insett vilka.
bio eller promenad:
Promenad.
är du kittlig:
Ja, för mycket.
snarkar du:
Nej
stjärntecken:
Vädur
äckligaste insekten:
Kackerlackor och spindlar

om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna teleportera mig själv till andra platser, skulle spara så mycket tid..!
vad vill du jobba som?
Jag vet inte riktigt ännu..

stökigt eller välstädat? Välstädat…
skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej, klarar inte av att falla neråt.. Det är en fobi och har funnits i mitt liv så länge jag kan minnas...
anser du att du är stark?
Psykiskt ja, fysiskt nej.
vad gör du om du får hicka?
Blir irriterad för de tar sån tid innan det går över...
vad längtar du mest efter just nu?
Lov, sommar och att skolan slutar för alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

går martin o kalle i din klass?

2010-01-27 @ 09:03:03
Postat av: johanna

hihi :D

2010-01-27 @ 12:30:08
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0