This is me

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad och trött
Favoritgodis: Choklad och glass är de som är godast!
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa
Kläder just nu: Jeans, tröja + stickad tröja över
Musik just nu: Loneliness - Daniel Lemma

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning rent ut sagt
Sommarplaner: Antagligen sommarskola, Mallorca och en massa solande!
Fisk eller badkruka: Jag älskar att vara i vattnet, är som en fisk, med kravet att vattnet ska vara varmt!
Saft eller alkohol: Svartvinbärssaft och fläderblomssaft är grymt! Alkohol kan väl också funka i vissa lägen, beroende på vad självklart, ingen jävla vodka.
Hur många kuddar sover du med: 3 ligger i sängen.
Favoritväder: Sol på sommaren, helst nere på Mallorca

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En underbar person, sololja och bikini!
Spelar du nåt instrument: Har i alla fall gjort
Morgon- eller nattmänniska: Inte morgon, så isf måste jag väl säga natt
Sparare eller slösare: Sparare!
Bästa film: Pirates of the Caribbean, Dirty Dancing 1&2, Avatar och en jävla massa andra
Tror på liv på andra planeter: Njae, inte direkt..

Kommer du ihåg din första kärlek: Kommer ihåg gör jag, "what if.."
Älskar du henne/honom fortfarande: Älskade aldrig den personen
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet, bisexuell kanske
Tror du på mirakel: Njae, då skulle min bror fortfarande levt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Allt går om man vill, jag är ett levande exempel vad gäller de där.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Till viss del. En gång är ingen gång, två gången är en gång för mycket, that's it!

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ingen aning, tänker inte så långt fram
Bio eller promenad: Promenad om man ska lära känna någon, bio en mysig höst/vinter kväll.
Är du kittlig: Alldeles för mycket
Snarkar du? Nej, inte vad jag vet
Stjärntecken? Vädur

Rädd för insekter?
Oftast
Äckligaste insekten: Kackerlackor, spindlar
Största svaghet: För godtrogen och kan ibland bestämma lite väl mycket
Det här är jag bra på: Mamma säger alltid att jag är bra på att organisera.. Men jag brukar vara väldigt bra på att argumentera och få fram mina åsikter i en diskussion.
Bästa bok? Twilight
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna förflytta mig

Vad vill du jobba som? Finns en del jag funderar på.. just nu, bartender.
Chips, morötter eller godis? Måste nog säga godis
Pizza eller hamburgare? Inget av det? Nej men de får nog bli pizza, finns så mycket mer man kan ha på.
Skriver du dagbok? Inte längre
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Funderar på en tatuering i svanken, men jag vet inte riktigt
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Hellre välstädat, men det funkar inte i alla lägen.

Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle säkert kunna få för mig det, men jag tror aldrig jag skulle våga genomföra det, kanske gråtandes om nån annan tvingar mig.. vem vet.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Rädd är jag väl inte, men det är obehagligt.
Saltar du på maten? Inte för mycket
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga

Anser du att du är stark? fysiskt nej, psykiskt ja
Brukar du sola? ute på sommaren, utomlands och solarium har hänt både en och två och tre gånger.
Vad gör du om du får hicka? Väntar på att det ska gå över
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Varm choklad
Har du en besatthet? det tror jag inte.

Kommentarer
Postat av: simone

Sov riktigt gott Mäalin, ha en toppenfredag! :)

2010-01-08 @ 01:45:32
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0